klachtenregeling
Caressing Care werkt volgens de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz).
De teamleiders van het Prader-Willi Huis en de Prader-Willi Villa fungeren als het eerste aanspreekpunt om zaken over de directe zorg van onze bewoners af te stemmen. Dit kan telefonisch of bij het thuisbrengen of ophalen van uw kind op één van beide woonlocaties. Ook de directie - Mirjam Dijkstra en Fred Nicolai - is laagdrempelig bereikbaar.
Ontevredenheid lossen we graag zo snel mogelijk samen met u op. Lukt het uiteindelijk toch niet om in goed overleg tot een passende oplossing te komen dan kunnen ouders/bewoners contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klik voor de klachten- en geschillenregeling op de volgende link:
Klachtenportaal werkt volledig onafhankelijk en zal binnen 6 weken met hoor en wederhoor een bindende uitspraak doen over de klacht. Voor ouders/bewoners zijn hieraan geen kosten aan verbonden.